Muusiku teenuse osutamise eeskiri
- Teenuse sisu
Esineja osutab teenust elava muusika esitamise näol kliendi (edaspidi korraldaja) poolt tellitud sündmusel kokkulepitud ajal ja kohas. Teenus võib sisaldada ka lisateenuseid, nagu ürituse juhtimine, DJ-sett või muu erikokkuleppeline sisu. - Korraldaja kohustused
Korraldaja tagab:
– ohutu ja toimiva esinemiskeskkonna, sh varjualuse väliüritustel;
– elektriühenduse ja tehnilised tingimused vastavalt esineja nõuetele;
– takistusteta ligipääsu esinemispaigale;
– ettevalmistusaja ja eraldatud ala enne esinemise algust;
– kogu vajaliku info (sündmuse aadress, kontaktisik, ajakava, tehnilised tingimused) vähemalt 5 päeva enne sündmust. - Esineja õigused
Esinejal on õigus:
- Hinnata sündmuse tingimusi kohapeal ning keelduda esinemisest või katkestada see, kui tingimused on ohtlikud, ebastabiilsed või ei vasta eelnevale kokkuleppele.
- Keelduda või katkestada esinemine järgmistel juhtudel, mis ei ole temast tingitud:
- lavakonstruktsioon või muu esinemiskoht on ebastabiilne või ohtlik;
- halb ilm (vihm, tugev tuul, äike), mis ohustab esinejat või tehnikat;
- pinge- või elektrikatkestus, mis muudab esinemise võimatuks;
- alkoholijoobes, agressiivne või vägivaldne publik või korraldaja;
- ähvardav, solvav, ründav või muul viisil häiriv käitumine sündmuskohal;
- kokkuleppest oluliselt erinev sündmuse formaat, kestus või tehniline lahendus;
- sündmuse korraldamine ohutusnõudeid eirates.
- Nõuda kogu tasu ka juhul, kui esinemine jääb ära või katkeb eeltoodud põhjustel.
- Keelduda sündmuse salvestamisest või avalikust edastamisest, kui see ei ole eelnevalt kirjalikult kokku lepitud.
- Määrata oma tehnilised ja produktsioonilised nõuded (nt heli, valgus, lavapind) ning kasutada vajadusel tugipersonali (helitehnik, assistent jms).
- Otsustada pauside ja esinemisplokkide jaotuse üle, kui korraldaja ei ole suutnud koostada toimivat ajakava.
- Näiteks formaadis 4 × 30 min või 3 × 45 min esinemise puhul on esinejal õigus kohapeal määrata pauside pikkus ja plokkide järjekord.
- Esineja ei ole kohustatud alustama uut plokki hilinemise tõttu ega esinema järjest ilma vajalike puhkepausideta.
- Võtta puhkepause vastavalt sündmuse kestusele ja kokkulepitud mahule, et tagada teenuse kvaliteet.
- Kasutada enda töövahendeid ja tehnikat, mis vastavad tema kvaliteedi- ja töötingimuste standarditele.
- Tasustamine
– Teenuse hind kujuneb asukoha, sündmuse iseloomu, kestuse, osalejate arvu ja tehniliste vajaduste alusel.
– Täpne hind määratakse personaalse pakkumisega.
– Kui broneering tehakse vähemalt 2-3 nädalat või varem enne sündmust, tuleb tasuda 50% ettemaks, mis kinnitab broneeringu.
– Ettemaks ei kuulu tagastamisele.
– Lõpparve esitatakse sündmusele järgneval päeval ning kuulub tasumisele 3 päeva jooksul. - Tähtpäevade hinnastamine
Kõigil riiklikel ja rahvuspühadel (nt jõulud, aastavahetus, jaanipäev) kehtib teenusele topelttasu, mis kehtib nii põhiteenusele kui lisateenustele. - Tühistamine
– Kui korraldaja tühistab sündmuse vähem kui 14 päeva enne toimumist, tuleb tasuda 100% kokkulepitud tasust.
– Varem tehtud ettemaks ei kuulu tagastamisele.
– Tühistamine on kehtiv vaid kirjalikul teel (e-post, sõnum, digiallkirjaga dokument). - Vääramatu jõud ja viivitused
Esineja ei vastuta esinemise hilinemise või ärajäämise eest, kui see on tingitud temast mittesõltuvatest asjaoludest (nt):
– tulekahju, liiklusõnnetus, tehniline rike, tee sulgemine;
– loodusõnnetus, ilmastikust põhjustatud viivitus;
– evakuatsioon, korrakaitse tegevus, turvaintsident või muu vääramatu jõud.
Sellisel juhul:
– esineja ei loeta kohustust rikkunuks;
– esineja ei ole kohustatud pikendama esinemist ilma lisatasuta;
– korraldaja on kohustatud maksma kokkulepitud tasu täies ulatuses, kui esineja on valmis esinema, aga olukord ei võimalda seda. - Lepingu kehtivus
Tellimuse kinnitamine (kirjalikult või suuliselt) loetakse lepinguliseks kokkuleppeks ning tähendab ühtlasi käesoleva eeskirja tingimustega nõustumist.
Clouds Entertainment Oü
reg: 144551365
E-post: arve@ktassistent.ee